Speciální nabídka

Individuální cvičení jógy

Individuání cvičení jógyjóga v práci
Senior_1_-_Baner125x125

Zdrojem problémů jsme my sami

Joga-011... a sami si také můžeme pomoci

Všeobecná doporučení při únavě a stresu jsou : odpočiňte si, uvolněte se, relaxujte. Ale jak na to? Chodíme do lázní, na masáže, bereme léky....jako by nás měl uvolnit někdo jiný nebo něco jiného, jen ne my sami. Jógová relaxace, to je vědomý stav uvolnění těla a mysli. Většina z nás si hlubokou relaxaci zaměňuje se spánkem.

3347

Ale jóga právě tyto stavy kontroluje a tím se odlišuje především od léčení chemickými přípravky nebo od hypnózy, kde je kontrola mysli vyloučena.

Fyzické aktivity jako jsou v józe ásány, krije nebo mudry, skvělým způsobem uvolňují fyzické napětí. Pravidelným cvičením protahují zkrácené svaly a ztuhlé klouby. Pokud se cítíte přes den unavení, začněte zhluboka dýchat plným jógovým dechem a můžete přidat nějaká cvičení pránájámy – a únava rychle zmizí. Potřebovali jsme organismus „vyvětrat", zbavit kysličníku uhličitého. Stejné je to i s psychickou únavou. Za dveřmi na nás nečekají vlci, to jen my si do vlastní mysli vnášíme úzkosti, strachy a emoce. Řešíme problémy, které již problémy nejsou nebo se nás netýkají, stále přemýšlíme nad tím co by bylo kdyby. A tím do naší mysli neustále vnášíme napětí. To můžeme odstranit jen jedním způsobem. Buď utratíme jmění u psychologa, nebo se začneme zabývat zdrojem těchto problémů. A tím jsme my sami. Pomoci si totiž můžeme my sami. „Problémy jsou druhotné. Jóga zahrnuje jednotný způsob, jak se vypořádat se stresem a tenzemi, které jsou uloženy v bazálním mozku, v paměti, nervovém systému a buňkách těla," říká indický lékař a jeden z největších současných učitelů jógy Dr. Svámí Gítínanda Giri.

Novinky

Nový web

Byl spuštěn nový web. Doufám, že se vám bude líbit.

Nezávazně objednat cvičení
Jméno *
E-mail *
Tel. *
Lokalita *
Místo *
Poznámka
Anti spam
Jsem člověk *

Senior_1_-_baner234x60

 

prosperita